ΑΛΛΑΓΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν τα προϊόντα που αγοράσατε δεν σας πηγαίνουν όπως θα θέλατε έχετε το δικαίωμα να τα επιστρέψετε και να ζητήσετε αλλαγή είτε στο μέγεθος είτε να επιλέξετε κάτι άλλο. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας επιστραφούν τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε, στην αρχική τους συσκευασία εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε είναι η παρακάτω:

  1. Συμπληρώστε την συνημμένη φόρμα αλλαγής/επιστροφής που βρήκατε μαζί με την απόδειξη κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
  2. Αποστείλετε e-mail με το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό παραγγελίας στο sales@happymommy.gr  αναφέροντάς μας τον κωδικό του προϊόντος που επιστρέφετε ώστε να σας αποσταλεί ο κωδικός επιστροφής που θα χρειαστεί να συμπληρώσετε στο αντίστοιχο πεδίο της φόρμας επιστροφής. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να σας δοθεί τηλεφωνικά ο κωδικός επιστροφής.
  3. Τοποθετήστε την φόρμα επιστροφής μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία, καθώς απαραίτητη προϋπόθεση είναι το υπό επιστροφή προϊόν να είναι στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία.
  4. Κόψτε και κολλήστε στο εξωτερικό της συσκευασίας επιστροφής το κάτω μέρος του δελτίου επιστροφής όπου αναγράφονται τα στοιχεία παράδοσης.
  5. Επικοινωνείστε με το πλησιέστερο κατάστημα της εταιρείας courier ACS που σας εξυπηρετεί ή με το 8015001111 για την παραλαβή της επιστροφής σας.

Το HappyMommy αναλαμβάνει τα έξοδα της πρώτης αλλαγής στο πλαίσιο της κάθε παραγγελίας, εφόσον επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη. Σε περίπτωση εκ νέου αλλαγής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής βαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη και το ύψος τους εξαρτάται από την εταιρεία μεταφορών που θα επιλέξει. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι υπό την δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Εφόσον έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω, μετά την παραλαβή και την εξέταση του δέματος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να προχωρήσουμε σε αλλαγή είτε στο μέγεθος είτε στο είδος.

Διευκρινίζουμε ότι για λόγους υγιεινής δεν δεχόμαστε αλλαγές σε εσώρουχα, μαγιό και καλσόν.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Στο HappyMommy εμπορευόμαστε προϊόντα εταιρειών που διακρίνονται για την άριστη ποιότητά τους. Παρόλα αυτά, μπορεί να συμβεί κατά τον ποιοτικό έλεγχο να μην εντοπιστεί κάποιο ελάττωμα. Αν λοιπόν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συμπληρώστε την συνημμένη φόρμα επιστροφής που βρήκατε μαζί με την απόδειξη κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
  2. Αποστείλετε e-mail με το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας sales@happymommy.gr  αναφέροντάς μας τον κωδικό του ελαττωματικού προϊόντος με όσο το δυνατόν λεπτομερέστερη περιγραφή του.

Εν συνεχεία, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει με την εταιρεία ταχυμεταφορών, με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία μας, προκειμένου αυτή με την σειρά της να σας καλέσει για την παραλαβή του δέματός σας. Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά, καλώντας το τηλεφωνικό μας κέντρο. Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος δεν επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα. Από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας, μέσα σε 3-5 εργάσιμες θα λάβετε ενημερωτικό email με τα αποτελέσματα του ελέγχου που θα πραγματοποιήσουμε.


ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρηση από εσάς και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από το HappyMommy και επιβαρύνουν τον Πελάτη. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής στην περίπτωση που τα έχει επιβαρυνθεί ο Πελάτης, αλλά μόνο η αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Ο Πελάτης δεν δικαιούται υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Ο Πελάτης δεν δικαιούται άσκηση υπαναχώρησης σε μαγιό, εσώρουχα και καλσόν για λόγους υγιεινής.