ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;
Η διαδικασία παραγγελίας είναι πολύ απλή και εύκολη! Μπορείτε να πλοηγηθείτε στις κατηγορίες των προϊόντων και να φιλτράρετε τις επιλογές σας με βάση την κατηγορία προϊόντος, το brand, το χρώμα, το μέγεθος, την κολεξιόν και την τιμή. Αφού επιλέξετε το προϊόν της αρεσκείας σας τότε μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι. Στο καλάθι μπορείτε να επέμβετε κάθε στιγμή και να αλλάξετε την παραγγελία σας. Αν δεν έχετε ήδη συνδεθεί, θα σας ζητηθεί να το πραγματοποιήσετε για να συνεχίσετε στο επόμενο βήμα. Δημιουργώντας τον ατομικό λογαριασμό σας, μπορείτε να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας.
Είναι απαραίτητο να κάνω εγγραφή στο site;
Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο www.happymommy.gr. Επιλέγοντας «Γρήγορη Πληρωμή» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αφού σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα συμπληρώσετε σε κάθε παραγγελία σας. Ακόμη έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα επιθυμιών προσθέτοντας τις επιλογές σας στα «Αγαπημένα μου».

Εναλλακτικά μπορείτε να κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας στο 2610332858. Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 και Σάββατο 10:00-14:00.
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης (password). Τι μπορώ να κάνω;
Μπορείτε να επιλέξετε την επιλογή «ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης» και θα σας σταλεί ένας νέος κωδικός στο προσωπικό σας email. Ολοκληρώστε τη διαδικασία ακολουθώντας τις οδηγίες.
Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από τον προσωπικό σας λογαριασμό. Τα επιμέρους στάδια που θα δείτε είναι:
  • ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ: Είναι το πρώτο στάδιο κατά το οποίο έχει καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας στο σύστημά μας και έχουν δεσμευτεί τα προϊόντα που επιλέξατε. Σας έχει ήδη σταλεί ένα e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας που περιέχει και τον αντίστοιχο αριθμό.
  • ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Στο στάδιο αυτό συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που μας έχετε ζητήσει στην αποθήκη μας και πραγματοποιούμε τους ανάλογους ποιοτικούς ελέγχους.
  • ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ: Το στάδιο αυτό εμφανίζεται στην περίπτωση που σαν τρόπο πληρωμής έχετε επιλέξει την «Τραπεζική κατάθεση» και παραμένει μέχρι να επιβεβαιωθεί από το λογιστήριό μας η κατάθεση των χρημάτων.
  • ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Μόλις η παραγγελία παραδοθεί σας στην εταιρεία Courier από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης της αποστολής της παραγγελίας με τον Αριθμό αποστολής για να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παράδοσης του δέματός σας
Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου;
Όλα τα προϊόντα του HappyMommy βρίσκονται σε απόθεμα στις κεντρικές μας αποθήκες και είναι διαθέσιμα προς παραγγελία εκτός αν αναγράφεται κάτι διαφορετικό. Οι χρόνοι παράδοσης αναφέρονται αναλυτικά στην κεντρική σελίδα κάθε προϊόντος. Ορίζονται σε 1-3 ή 4-10 εργάσιμες μέρες. Διευκρινίζουμε ότι οι εργάσιμες μέρες είναι Δευτέρα – Παρασκευή. Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να μην τηρηθούν για λόγους ανωτέρας βίας και στις περιπτώσεις αυτές εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μετά την καταχώρησή της, αν και εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να καλέσετε στο 2610332858 ή να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση sales@happymommy.gr
Τα ρούχα είναι αυθεντικά;
Ναι. Όλα μας τα προϊόντα είναι αυθεντικά, αχρησιμοποίητα και αποστελόνται συσκευασμένα στην αρχική τους συσκευασία. Κάθε προϊόν συνοδεύεται από τα αυθεντικά καρτελάκια του. Προμηθευόμαστε τα προϊόντα μας απευθείας από τις συνεργαζόμενες εταιρείες χωρίς να παρεμβάλλονται ενδιάμεσοι σταθμοί.
Πώς επιλέγω το σωστό μέγεθος;
Ο Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος κάτω από τις φωτογραφίες, μπορεί να σας λύσει οποιαδήποτε απορία σχετικά με το κατάλληλο μέγεθος για εσάς. Αναλυτικότερες οδηγίες μπορείτε να βρείτε και στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας. Eάν ωστόσο χρειαστείτε κάποια διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο τηλέφωνο 2610332858 ή ηλεκτρονικά στο sales@happymommy.gr. Ένας από τους εκπροσώπους μας βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσει!
Αν δε μου κάνουν τα ρούχα;
Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν τα προϊόντα που αγοράσατε δεν σας πηγαίνουν όπως θα θέλατε έχετε το δικαίωμα να τα επιστρέψετε και να ζητήσετε αλλαγή είτε στο μέγεθος είτε να επιλέξετε κάτι άλλο. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας επιστραφούν τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε, στην αρχική τους συσκευασία εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε είναι η παρακάτω:
  1. Συμπληρώστε την συνημμένη φόρμα αλλαγής/επιστροφής που βρήκατε μαζί με την απόδειξη κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
  2. Αποστείλετε e-email με το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό παραγγελίας στο sales@happymommy.gr αναφέροντάς μας τον κωδικό του προϊόντος που επιστρέφετε ώστε να σας αποσταλεί ο κωδικός επιστροφής που θα χρειαστεί να συμπληρώσετε στο αντίστοιχο πεδίο της φόρμας επιστροφής. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο ώστε να σας δοθεί τηλεφωνικά ο κωδικός επιστροφής.
  3. Τοποθετήστε την φόρμα επιστροφής μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία, καθώς απαραίτητη προϋπόθεση είναι το υπό επιστροφή προϊόν να είναι στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία.
  4. Κόβετε και κολλάτε στο εξωτερικό της συσκευασίας επιστροφής το κάτω μέρος του δελτίου επιστροφής όπου αναγράφονται τα στοιχεία παράδοσης
  5. Επικοινωνείτε με το πλησιέστερο κατάστημα της εταιρείας courier ACS που σας εξυπηρετεί ή με το 8015001111 για την παραλαβή της επιστροφής σας.

Το HappyMommy αναλαμβάνει τα έξοδα της πρώτης αλλαγής στο πλαίσιο της κάθε παραγγελίας, εφόσον επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη. Σε περίπτωση εκ νέου αλλαγής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής βαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη και το ύψος τους εξαρτάται από την εταιρεία μεταφορών που θα επιλέξει. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι υπό την δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Εφόσον έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω, μετά την παραλαβή και την εξέταση του δέματος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να προχωρήσουμε σε αλλαγή είτε στο μέγεθος είτε στο είδος.

Διευκρινίζουμε ότι για λόγους υγιεινής δεν δεχόμαστε αλλαγές σε εσώρουχα και καλσόν.